Muszę się Wam do czegoś przyznać… Lubię inność, dlatego śledzę ze szczególną uwagą kreatywną komunikację reklamową w Azji!! 🙂 jest świetna. Dzisiaj chciałam Wam pokazać niecodzienny Ambient. Widzieliście w Polsce coś podobnego? Ja nie 🙂
Autorem świetnego Ambientu, który powstał w Shanghaiu w Chinach jest agencja Leo Burnet, znana z bardzo kreatywnych działań. Komunikacja została stworzona dla Amnesty International. Może ktoś z Was by chciał wskoczyć do wielkiej patelni? Zapraszam chociaż online na Supor Non Stick Pans ! 🙂
Amnesty International miało również podobną kreację stworzoną dla Korei. Trzeba przyznać, że zawsze mają dobre pomysły, które przyciągają uwagę! Ambient nazywa się Stop Executions.
Tak wygląda uchwycona w kadrze fotografii akcja ambientu:
Jeśli już jesteśmy przy krajach azjatyckich, zobaczcie jakie Ambienty reklamują mleko, które daje siłę! 🙂
Copy line tej kampanii jest proste: “Milk makes you stronger. Meiji.” Na ruchomych drzwiach w centrach handlowych naklejone były wizerunki zawodników, judo, sumo i rugby. 🙂 Ciekawy pomysł. U nas Pij mleko, będziesz jak Linda.. tak mi się kojarzą nasze kampanie 🙂
Ten Ambient pochodzi z Chin, kampania przeciw przemocy. Drzwi wejściowe do korporacji zostały oklejone wizerunkiem ofiary przemocy.